poniedziałek, 28 grudnia 2015

Sypialnia stan surowy zamknięty oraz czy ma ktoś na sprzedaż obrazy Kossaka

Sypialnię w starym domu mieliśmy w intensywnym zielonym kolorze (wybaczcie plamy na lustrze ale widzicie w tle jaki Adaś był maleńki więc wiadomo z takim szkrabem mniej czasu było na polerki )
Kolor ten choć ciekawy znudził mi się i gdy przeprowadziliśmy się i ujrzałam zielone rolety w nowej sypialni załamałam się i bardzo zapragnęłam surowego biało czarnego wystroju. Im mniej tym lepiej.


 Takim więc sposobem na dzień dzisiejszy mamy taką właśnie sypialnię w stanie surowym zamkniętym :)
Wymieniłam morskie rolety i podusie ( nie wiem dlaczego ale nie mam lepszego zdjęcia )



...tak było                     ...tak jest


Na roletę wrzuciliśmy lampę gwiazdę z Ikei , za którą dziękuje mojej kuzyneczce :)




Tutaj ostatnie poprawki głównego projektanta. Zawsze pomaga,  służy poradą, przestawia ,urodzony dekorator wnętrz z tego mojego Adasia.




I tak oto wygląda nasza sypialnia. 
Powoli dojrzewam do decyzji o wrzuceniu odrobiny koloru ale puki co chcę się nacieszyć tą surowizną :)




Do kolorów przekonuję się oglądając bloga www.refreszing.blogspot.com . Jakie tam cudne kolory jakie piękne tapety i wiele filmików DIY. Był także konkurs  #babskirefreszing. Pochwaliłam się i ja na instagramie swoimi babskimi refreszingami i wygrałam ten cudny plakat na drewnie. Takie cudeńka można kupić tutaj www.opardon.pl
Czyż nie jest piękny ??



 A tutaj drabinka z łóżeczka Adasia przeniesiona do sypialni, dziś do zdjęcia ładnie powieszony sweterek i czekający na zimę szaliczek. A tak między nami na co dzień mąż wrzuca na nią co popadnie :)



Jeszcze chciałabym wytłumaczyć drugą część tytułu dzisiejszego posta 
... czy ma ktoś na sprzedaż obrazy Kossaka??
A podpowiedź w filmiku 





I jak kupować te obrazy by później sprzedać na naukę gry w tenisa idąc za przykładem dziadka Agnieszki Radwańskiej ? Ma moje dziecię talent ?:)

Bo charakterek to ma i mamusia dla niego wszystko zrobi a on o tym wie :) w końcu wchodzi mi na głowę :)


Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia :)


9 komentarzy:

  1. Super! Czy ja z dużym opóźnieniem wylądowałam na Twoim blogu? Pięknie się prezentuje sypialnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam niedawno do pisania także wszystko jeszcze przed Tobą :)

      Usuń
  2. Zostaw surowiznę! Jest OK! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro baba mówi że ok to obrastam oficjalnie w piórka :)

      Usuń
  3. Gwiazdka extra niby nic a urok daje,bardzo podoba mi sie wykorzystanie drabinki z łóżeczka a moja leży i się kurzy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bryzia tylko przywierć do ściany bo mój Harpagan chciał się wspinać a twoja Harpaganica to już na 100% będzie :)

      Usuń
  4. Ja to teraz inne rzeczy załatwiam. nie wiem jakie ogrzewanie zastosować. Znalazłem na https://el-san.pl wiele nowoczesnych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie ja mam w planach w najbliższym czasie zacząć się budować i jestem zdania, że jest to bardzo dobre rozwiązanie. Fajnie, że już był u mnie geodeta http://geo-szkic.pl/ gdyż tak naprawdę są to niezbędne kwestie które należy wykonać.

    OdpowiedzUsuń