poniedziałek, 15 lutego 2016

Odpadki z wiatki :)

Która z nas nie głowi się nad tym jaki oryginalny prezent podarować 
Mężowi , chłopakowi , koleżance na urodziny czy też kuzynce wpadając w odwiedziny 
a ja znalazłam rozwiązanie idealne
Jak wiecie zrobiliśmy sobie wiatę na samochód 
(taka piękna)

zostało trochę drewnianych odpadków 
i właśnie wtedy odkryłam 
że można coś z tym zrobić 
i tak powstały moje Owo Anaidowo 
i dziś przedstawię wszystkie moje prace :)
Zapraszam

Jako pierwszy powstał DOM HOME
szukałam sposobu i padło na taśmę i klej 
koślawe początki ale HOME nadal jest w korytarzu 


Trójkątów miałam mnóstwo i GÓRY same jakoś tak powstały.
Tutaj pragnę podziękować DECO SZUFLADA za pomysł z transferem.
Z GÓR byłam dumna a cieszy jeszcze bardziej fakt że powstał duplikat i znajduje się u projektantki wnętrz :) 


Był jeszcze MOTYLEK z trójkątów


I jelonek ( rodzina obdarowana na święta:))


Powitałam także nowego członka rodziny :)


I nastał czas na klej... i tu z pomocą przyszedł sklep INSPIRELLO
Kupiłam świetny klej do transferu i obejrzałam wszystkie filmiki instruktażowe 
Aniołki do transferu dostałam od sklepu gratis 
Aniołki też zostały prezentem dla jednej Diablicy ;)


A następnie poszlam o krok dalej i przeniosłam zdjęcia na drewno oraz na szkło
I tak mamy cudną parkę Gloria i Rubel ( kot kuzynki )





Musiałam też uwiecznić mojego Walentego 
Kto kocha mamusię najbardziej ? 




I zaczynam się rozkręcać 
i wszystkich zapraszam do próbowania 
każdy ma gdzieś jakieś odpadki  :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz