piątek, 8 stycznia 2016

Skrzynka - prosto szybko i praktycznie

Rozleniwił się człowiek przez to wolne. Ileż można odpoczywać :) 
Z nowym rokiem obiecaliśmy sobie zdrowo się odżywiać i całkiem dobrze nam to idzie i całkiem smacznie :) codziennie pijemy też różne soki przeciery smothie. Uwierzcie lub nie ale dają powera i kopa. I co tu robić z takimi pokładami energii ?? 
Dziś postanowiłam zadziałać ze skrzynką ( jedna nam się zwolniła gdyż zjedliśmy jabłka) nie chciałam wymyślać nic specjalnego wyszukanego. Ot coś praktycznego i prostego . Tak powstał stolik na kółkach. 


Skrzynka przed 


Oraz po małym liftingu  ( przetarta papierem ściernym i wybielona pastą wybielającą, dokręcone kółeczka i gotowe )






Adaś zawsze w centrum prac a także w części podsumowującej.
Czyż nie wygląda mój Kędziorek uroczo w tych krótszych włosach? Ja na nowo się w nim zakochałam  :)



Ze słoików rano na szybko zmajstrowałam takie oto lampioniki na świeczki. (stare koronki klej i sznurek )



Szkoda mi drzewka na dwór wystawiać więc większość ozdób już na strychu zostały cottonki i choinka cieszy jeszcze oko ale tak mniej świątecznie.

Kupiłam też półeczki w Leroy (nowo otwartym w Krośnie ) i zamontowałam jako półeczki na przyprawy. Adasiowi jak widać spodobał się nowy kącik i pomaga mamie w kucharzeniu :)



Pojemniczki też przeszły małą metamorfozę 

Jeszcze zmienił się wystrój kominka. Cudny mój ukochany obraz na drewnie od www.opardon.pl przywędrował z sypialni a pufkę obiłam zielonym materiałem. Jak tak dalej pójdzie co miesiąc będzie się zmieniała :)




Mam nadzieję że się podoba . Zdjęcia kiepskiej jakości bo tak dziś ponuro u nas ale doczekać się nie mogłam by wam pokazać co dziś zrobiłam.

4 komentarze:

  1. Babo jedna - i wszystko w jeden dzień?? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pięknie wykonane i widzę ,że już sciągnełas narożnik ale ty szybka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a narożnik to już w zeszłym roku przywiozłam a teraz znowu chce na kanapy wymienić :)

      Usuń