środa, 24 lutego 2016

Panienko popatrz na okienko ;)

Mówi się że oczy są zwierciadłem duszy 
A okna w domu ?
Z oknami i parapetami zawsze miałam problem 
Nie lubię cudnych upięć z firan , lambrekinów fal i innych podobnych
Widzicie ? Nawet nazw nie znam :)
W naszym domu tak się dziwnie złożyło że karnisz był pojedynczy przewidziany tylko na zasłony , ot tak chyba po skandynawsku , chyba :)
I tu pojawił się problem bo ja troszeczkę jednak wolałabym się zasłonić przed sąsiadami :)
Nie było wyjścia jak tylko zmieścić na ten karnisz i zasłonę i firankę. 
I tak funkcjonowało to ponad rok.
Aż natchnęło mnie że zrobię zazdrostki ale na całe okno bo wiecie wstydliwa jestem to i zasłonić się muszę :)
Pojechaliśmy więc do Salonu Firan ALA .
Przedstawiłam Pani wszystko i gdy wychodziliśmy byłam przerażona bo tak namotałam że sama się zamotałam co ja tak naprawdę chcę:)
Profesjonalizm to jednak profesjonalizm. Po około tygodniu moje zazdrostki były gotowe. 
Wystarczy gadania zapraszam do oglądania :)

Okno nr 1. 


Okno nr 2




Oraz okno balkonowe 
Tu nie przewidujemy żadnych zasłon , gdyż na całej ścianie marzy nam się cegła .... ale to za jakiś czas 




i jak podoba się ?
czy za skromnie ? 



3 komentarze:

  1. a na czym na oknach zamontowalas ? Bardzo mi sie podoba :)
    chciałbym rolety tak zamontowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nakleiłam patyczki do zazdrostek. Ale taśmę musiałam kupić bo te oryginalne odklejają sie po 5 minutach :)

      Usuń